Magyaroszágon kizárólag az MBB Kft által köthető
Adatvédelmi (GDPR) felelősségbiztosítás értékesítése.

A biztosítás tartalmi részletezése
a GDPR oldalon található.

Miért is vagyunk mások, mit is kínálunk mást?

Társaságunk a Magyarországon először bejegyzett biztosítási bróker cég, 1989(!) évi megalakulása óta változatlan tulajdonosi és ügyvezetői szerkezetben működik.

Az első engedélyt valamiből megkapni, olyan működési engedélyt, amilyen még nem volt előtte – még ma is nehéz dolog lenne. De képzeljük el, hogy mennyi munkát, utánajárást, tárgyalást, egyeztetést jelentett ez 1989-ben, a rendszerváltás évében a Köztársaság kikiáltása előtt fél évvel. Ez ma már történelem, viszont azért az jelent valamit, hogy huszonnégy éve változatlan szerkezetben, változatlan tulajdonossal, és ügyvezetéssel dolgozunk együtt. A biztosítási piac forr, ügyeskedik, állandóan átalakul. Cégek alakulnak, és tűnnek el, beolvadnak, és beolvasztanak, adják-veszik az állományokat úgy, hogy az ügyfél sokszor ebből semmit nem tapasztal. Mi konzervatívak vagyunk, értékőrzők, adott szavunkhoz ragaszkodóak. Pedig már sokan, és sokszor megvették volna ügyfeleinket, a céget, de nem adtuk, nem árultuk (el) partnereinket.


































És mi olyat kínálunk, amit más nem? Két dolgot Magyarországon csak mi végzünk.


Az első tevékenységben megmondjuk bárkinek – akinek van megkötött szerződése - hogy biztosítása mennyit ér, mire is számíthat kár esetén.
Ezt sem az ügynökök, sem a brókerek, sem a biztosítók nem, vagy félreérthető, félrevezető módon teszik meg.
(például, elmondták már önnek kedves látogatónk, a biztosításában rögzített kizárásokat, mentesüléseket, vagy a pro ráta alkalmazását kár esetén?)
De erről tovább csak személyesen lehet bővebbet mondani, mert minden ügyfél, és minden biztosítási kötvény más.

A második tevékenységünk a kizárólagos joggal köthető
Adatvédelmi Felelősségbiztosítás megkötése. Erről a lehetőségről a tájékoztatást a megfelelő rovatunkban megtalálják.
Lehettünk volna több száz alkalmazottal,
több ezer ügynökkel dolgozó vállalkozás,
és nem akartunk az lenni.

Cégvezetésünk ma is az ügyféllel tartott folyamatos, és állandó személyes kapcsolatot tartja elsődlegesnek.
Lehetett volna országos hálózatunk, minden nagyvárosban irodánk, nem lett.
Egy országos cég nem tudja városonként a hitvallását távirányítással betartatni, és az élet minket igazolt. Sok ifjabb titán felépítette
a fordított piramist, olyan hálózatot,
ami a csúcsán, és nem a talpán áll. Egy sem maradt meg igazán. Még a biztosítók is kivonultak, központosítottak, embertelenedtek, visszavonultak a 06-40 gyakorlatába. Mi nem tettük, mi emberek maradtunk, a profit éhség nem tudott uralkodóvá válni csapatunkban.
Lehettünk volna online értékesítésben úttörők, de nem lettünk.
A véleményünk szerint az online szerződéskötés embertelen, és veszélyes, ráadásul hiányzik belőle a kontaktember partner abban az esetben, ha mégis kár következik be.

Próbált ön telefonon valami problémát elintézni a biztosítónál? Ha igen, akkor tudja, hogy egy számítógépet néző, fülén telefonkagylót tartó ügyfélszolgálatossal érdemben elintézni valamit – nem lehet.
De minket felhívni, az ügylet gazdáját megkeresni, és valóban választ kapni
a kérdésre, azt igen.
Lehettünk volna csak a nagyokra vadászó bróker, de nem akartunk az lenni. Mi ha egy cégtől megbízást kapunk, akkor a cég valamennyi alkalmazottját ki szeretnénk szolgálni. A sok-sok apró szerződéssel is.
A magánemberek biztosításával is.
Lehettünk volna társasház biztosítási piacon piacvezető bróker, de nem akartunk az lenni. A mi hitvallásunk azt diktálja, hogy ha egy társasház, közös képviselő a ház biztosításának intézését ránk bízta, akkor kötelességünk a lakásokat egyenként, időt, fáradságot nem kímélve végigjárni.

Pedig általában profit szempontjából ez nem éri meg, és mégis.
Lehetnénk típus bróker, de mi nem szeretnék azzá válni. Ma már száz cégből két-három bróker vállalja fel a díjbeszedés felelősségét, mert nem éri meg, mi alakulásunk óta ezt felvállaljuk. Szórhatnánk ezer számra reklám marketing anyagot, mi nem tesszük azt. Mi névre szóló kiadványt gyártattunk.
Mi csatlakozhatnánk a biztosítók kampányaihoz, akcióihoz, nem tesszük, mert inkorrektnek, és sokszor félrevezetésnek tartjuk a túl jó ajánlatokat, túl jó árakat.

Lehettünk volna egy biztosító vezető bróker cége, nem lettünk. Mi nem kötelezzük el magunkat egyfelé, bár profit szempontjából biztos jobban járnánk.

Mi azt mondjuk, hogy nincs két egyforma ügyfél, és nem valószínű, hogy egy ügyfél valamennyi biztosítását optimálisan el lehet egy biztosítónál helyezni,
mert ez nem igaz.
Az oldal frissítve:
© MBB Kft. 2018 | Elérhetőségek | Adatvédelmi szabályzat