A tapasztalatunk az, hogy ha egy ügyfél új biztosítási ajánlatot kér,
akkor azt több biztosító partnerportáljáról teszi, több biztosítótól kéri.
A legtöbb esetben ez becsapás, felesleges, és az ügyfél félrevezetésére alkalmas manipuláció, nincs szükség rá.
Miért is?
A biztosítási szerződés feltételrendszeren alapul.
Ha két ajánlatban a lényeges elemek azonosak, és itt nem az alapadatokra, hanem a szerződés belső (apró betűs) feltételeire gondolunk, akkor lényegesen nem szabad eltérni az áraknak egymástól. Nagyon sok esetben egy-egy szó kihagyása, más szóval történő helyettesítése a biztosítás díjának jelentős eltérését okozhatja, és az ügyfél észre sem veszi a különbséget, csak az eltérő ajánlati árat látja.
Természetesen, ha ügyfelünk 4-5 ajánlatot kíván versenyezetni, akkor annyit kérünk be, vagy készítünk el, viszont mi szakmailag tudjuk,
hogy az adott helyzetben (szakma, életkor, kockázat, etc.) melyik biztosító ajánlata az optimális.
Optimális, tehát lehet, hogy nem a legdrágább, vagy a legolcsóbb, de kockázat-díj szempontjából viszont garantáltan a legjobb.
Természetesen minden biztosító ajánlati kínálata a szerverünkön szerepel, kinyomtathatjuk, elküldhetjük, sőt biztosítónként több változatot is bekérhetünk, ha az ügyfél
azt szeretné. De mi nem ezt a
félrevezető, ködösítő gyakorlatot folytatjuk. Javasoljuk, próbáljon ki minket új szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatkérésével!